Rabu, 4 Januari 2012

PENGAGIHAN DANA BANTUAN PAKAIAN PERSEKOLAHAN TAHUN 2012

04 Januari 2012 (Rabu), Satu majlis Pengagihan Dana Bantuan Pakaian Sekolah telah diadakan di Balairaya JKKK Jalan Tekukur. Pengagihan bantuan ini mengikut Peti Undi iaitu Peti Undi Jalan Tekukur, DUN Ladang. JKKK yang terlibat adalah JKKK Jalan Tekukur dan JKKK Ladang Sihat.


Pegawai Pembangunan Dun Ladang, Dato' Wan Hisham telah hadir menyempurnakan majlis tersebut. Seramai 122 orang penerima telah menerima Dana Bantuan Pakaian Sekolah  tersebut. Dana Bantuan Pakaian Sekolah tersebut diperuntukan oleh Kerajaan Negeri Terengganu bagi meringankan beban golongan berpendapatan rendah untuk membeli pakaian dan keperluan persekolahan anak-anak.


Radio Televisyen Malaysia (RTM) juga hadir untuk membuat liputan dan penggambaran dan liputan majlis tersebut akan disiarkan di televisyen RTM 1 -slot Berita Wilayah pada jam 5 petang pada 5 Januari 2012.









1 ulasan:

  1. I have gone through your site information and it is the same opportunity that I was looking for. The facilities, the process that what you are offering are perfectly matched to my Expectation & very soon you will get Response from my side.
    Toyota Supra AC Compressor

    BalasPadam